Facebooks och Instagrams webbläsare är begränsade. Byt till en annan webbläsare för att kunna logga in med Mobilt BankID och använda våra tjänster. Klicka på de tre punkterna i webbläsarfönstret och välj att öppna i webbläsare.
Du behöver utökat Mobilt BankID för att kunna lägga till betalningsmottagare i internetbanken och appen, så att du kan betala dina räkningar.
Det behövs även för att ändra beloppsgräns för hur mycket du kan swisha och för att lägga till mottagare om du ska föra över pengar till någon annans konto.
Hur aktiverar jag utökat Mobilt BankID?
Använd något av följande för att aktivera utökad användning av ditt mobila BankID i internetbanken eller appen.
Använd ditt pass eller ID-kort (ej körkort) för att göra en digital ID-kontroll.
Använd det kodkort som du får på posten inom en vecka när du blivit kund online.
Använd en säkerhetsdosa som du är välkommen att hämta på ett bankkontor.
Vi använder nödvändiga cookies eller liknande tekniker för att webbplatsen ska fungera för dig. Det finns även cookies du kan välja som förbättrar din upplevelse:
Funktioner, prestanda och statistik
Relevant marknadsföring
Du kan ta tillbaka ditt cookie-medgivande när du vill, på cookie-sidan eller under din profil när du är inloggad. Så hanterar vi cookies.
Cookie-inställningar
Du kan ta tillbaka ditt cookie-medgivande när du vill, på cookie-sidan eller under din profil när du är inloggad. Så hanterar vi cookies.