Hoppa till textinnehållet

Hej, vi hjälper dig gärna!

Välkommen att skriva din fråga nedan för att snabbt få svar på vanliga frågor. 

Skriv din fråga här

Kontakta oss

Digital devices with hands, tablet, laptop, smartphone

Har du frågor, vill kontakta någon på banken eller kanske vill du boka tid för rådgivning? Här hittar du olika kontaktvägar in till banken.

Ring oss

Tjörns Sparbanks lokala telefonväxel. Ordinarie öppettider måndag till fredag 10.00-15.30, torsdagar även 15.30-18.00.

Skicka e-post

Tänk på att vi inte kan styrka din identitet via e-post. Har du frågor som rör din ekonomi rekommenderar vi istället att du skickar ett meddelande till oss i internetbanken eller appen.

Besök ett kontor

Banken har tre kontor på Tjörn. Ordinarie öppettider måndag till fredag 10.00-15.00, torsdagar även 15.00-18.00.

Skicka meddelande i internetbanken eller appen

När du är inloggad i internetbanken eller appen kan du enkelt skicka ett meddelande till oss på ett säkert sätt. Här kan vi svara på frågor som rör din ekonomi och hjälpa dig med olika bankärenden. Funktionen heter "Meddelanden" och finns i både internetbanken och appen.

Fråga oss Facebook

På Facebook kan du fråga oss om saker som bankens öppettider, hur man gör för att bli kund i Tjörns Sparbank eller hur man söker sponsring. Frågor som rör din privata ekonomi skickar du istället som ett meddelande i internetbanken eller appen där du är inloggad och legitimerad.

Kundcenter

Privat 0771-22 11 22

Här får du hjälp dygnet runt alla dagar i veckan. Välj mellan självbetjäning eller personlig service.

  • Självbetjäning – tryck 1
  • Personlig service – tryck 2
  • Digital support – tryck 3
  • Spärr av kort – tryck 4

Företag 0771‑33 44 33

Ring oss för att få hjälp med företagets affärer. Du får personlig service och rådgivning dygnet runt alla dagar i veckan.

  • Självbetjäning – tryck 1
  • Personlig service – tryck 2
  • Digital support – tryck 3
  • Spärr av kort – tryck 4

Support och spärrservice